het schoolteam.

Basisschool Klim Op heeft een team van enthousiaste leerkrachten die steeds het beste in leerlingen naar boven halen.

zorg en clb.

Op school trachten we de zorgondersteuning op de klasvloer te realiseren, zowel in de kleuterklassen als in de klassen van de lagere school. In de eerste plaats wordt gekeken naar de noden van de leerling. Naast de ondersteuning in de klas, wordt er ook samen met de klasleerkrachten gezocht naar de juiste aanpak, geschikte hulpmiddelen, …

de leerlingenraad.

Onze leerlingenraad behartigt de belangen van onze leerlingen. Het is een raad voor en door leerlingen die onder meer meewerkt aan de organisatie van buitenschoolse activiteiten. ontdek de leerlingenraad.

de ouderraad.

De ouderraad/vriendenkring van basisschool Klim Op is een groep van enthousiaste en geëngageerde ouders en sympathisanten die het schoolteam ondersteunen en een meerwaarde wil bieden aan de school. Jaarlijks organiseren zij samen met het schoolteam tal van activiteiten waarvan de opbrengst integraal naar alle kinderen van basisschool Klim Op gaat. We hoeven niet te vertellen dat helpende handen altijd welkom zijn. Ben jij ook een gemotiveerde ouder die wat tijd wil vrijmaken om op een constructieve manier deel uit te maken van deze dynamische ouderraad/vriendenkring of wil je af en toe een handje toesteken?

scholengroep 20.

Scholengroep 20 Zuid-Oost-Vlaanderen is het schoolbestuur van de 15 GO!-scholen in een regio die zich uitstrekt van Geraardsbergen tot Zottegem, over Brakel, Herzele, Zwalm, Zandbergen en Sint-Lievens-Houtem. Onze scholengroep organiseert samen met 25 andere scholengroepen het Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap en behoort tot het GO!. De scholengroep wordt geleid door de algemeen directeur Isabelle Truyen en beheerd door de Raad van Bestuur. Onze scholengroep telt een 800-tal personeelsleden en 6200 leerlingen.​